pátek 17. září 2010

Kuře na černém pivu se zelím

Na pekáč dáme nejdříve 2 pokrájené cibule.
Hlávku pokrájeného zelí nebo 2 sáčky nakládaného.
V případě hlávky - posolit, pocukrovat, zasypat drceným kmínem a zalít šťávou z citronu.
Poklást naporcovaným kuřetem.
Opět posolit, pokmínovat a posypat sladkou paprikou.
Zalít černým pivem a možno i podlít troškou vývaru z bujónu.
Pečeme na méně... ale déle..... asi tak na 150-170 asi hodinu a půl.... a pak to nechávám dojít...... ještě tak půl hoďku ve vypnuté troubě...
Jako příloha - noky, knedlíky, chléb.
Dobrou chuť.








Babinetka : Štěpánka.Š

2 komentářů:

Alena řekl(a)...

Určitě zkusím. Mám spoustu receptů kuřete na zelí, ale ne s černým pivem. Zkusím variantu zs čerstvým zelím.

Alena řekl(a)...

Recept jsem chtěla zkusit, ale když jsem začala vařit, tak jsem zjistila že nemám černé pivo. Pivo jsem nahradila bílým vínem. Je to jiný a opravdu výborný.
http://www.ajina-kucharka.wz.cz/drubez/kure-zeli_vino.htm